Aftellen - Reisverslag uit Rome, Italië van Prins Maurits 2011 - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Rome, Italië van Prins Maurits 2011 - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Rnn

Blijf op de hoogte en volg Prins Maurits

12 Oktober 2012 | Italië, Rome

Nog een paar dagen voor we vertrekken naar Romeins grondgebied. Dinsdagochtend vertrekken we al vroeg vanaf Rotterdam The Hague Airport. Na ongeveer 2 uur vliegen landden we in Rome. De dag begint dan eigenlijk pas, want we hopen die dag een aantal hoogtepunten van Rome te zien. Onder andere het Colosseum en het palatijn. Nu alleen nog goed weer... De vooruitzichten voor dit weekend zijn niet zo bijster goed, maar dat is vast volgende week dinsdag helemaal over! Via deze digitale weg houden we het thuisfront op de hoogte van onze belevenissen.

• 12 Oktober 2012 - 19:19

Pams:

oh, wat heerlijk! lopen, kijken, kletsen, nog meer kijken, je verbazen, genieten, pizza, pasta, oud, groots, italiaanse woorden, geluiden, je ogen uitkijken, GENIET ER VAN!!

• 12 Oktober 2012 - 19:20

Pams:

hm, dat ging een beetje verkeerd, grinnik

Prins Maurits

Op 21 oktober hopen opnieuw 27 leerlingen van de CSG Prins Maurits naar het eeuwenoude Rome te vertrekken. Onze voorbereidingen, reis en verblijf kunt u volgen in ons dagboek.

Actief sinds 14 Sept. 2011