PM AD ROMAM - Reisverslag uit Middelharnis, Nederland van Prins Maurits 2011 - WaarBenJij.nu PM AD ROMAM - Reisverslag uit Middelharnis, Nederland van Prins Maurits 2011 - WaarBenJij.nu

PM AD ROMAM

Door: Romeijn

Blijf op de hoogte en volg Prins Maurits

26 September 2013 | Nederland, Middelharnis

Nu de informatieavond achter ons ligt, kunnen we met een gerust hart overgeven aan het prikkelende gevoel van een komend avontuur.

We laten ons meevoeren langs de prachtige geschiedenis van het oude Rome. Dat we dat op deze manier kunnen ondernemen, is toch best bijzonder. Veel scholen bieden een Rome-reis aan voor leerlingen op het gymnasium (met Latijn en Grieks), weinig scholen bieden een Rome-reis aan voor alle leerlingen in hun examenjaar. Niet in de laatste plaats omdat het wat ingewikkelder ligt om examenleerlingen een week mee te nemen. Maar wat ons zo uniek maakt is dat elke leerling met een verhoogde voorliefde voor cultuur mee kan met deze stedentrip, ongeacht vakkenpakket, niveau of studieloopbaan.

Nog een kleine drie weken voordat we vanaf Brussel vertrekken. Wij hebben er zin in!

• 26 September 2013 - 14:57

Prins Maurits 2011:

Die 10 kg bagage is toch een meevaller ;)

Prins Maurits

Op 21 oktober hopen opnieuw 27 leerlingen van de CSG Prins Maurits naar het eeuwenoude Rome te vertrekken. Onze voorbereidingen, reis en verblijf kunt u volgen in ons dagboek.

Actief sinds 14 Sept. 2011